NAGŁA AWARIA

1 Zaloguj się / załóż konto.
2 Wypełnij formularz.
3Wyślij do nas.

Odpowiemy w przeciągu 15 minut. Jeśli wolisz, zgłoś awarię wysyłając e-mail na adres serwis@mower.pl

GODZINY PRACY SERWISU

Poniedziałek - Piątek 8:00 - 18:00
Sobota - 8:00 - 13:00
W niedzielę serwis jest nieczynny!

Pytania i odpowiedzi

Ostatnio dodane pytania i odpowiedzi:

Odrzucono moje zgłoszenie w ramach gwarancji i musiałem/-am zapłacić za naprawę. Dlaczego?

Nasza gwarancja jasno precyzuje, że pokrywamy koszty naprawy w przypadku wady produkcyjnej lub materiałowej. Konserwacja oraz artykuły ulegające zużyciu eksploatacyjnemu, np. filtry, opony, pasy, nie podlegają zazwyczaj gwarancji.

Uszkodzenie i naturalne blaknięcie materiału na skutek działania promieni ultrafioletowych nie jest uznawane za wadę materiałową ani produkcyjną. Uszkodzenia będące skutkiem normalnego zużywania się i eksploatacji, a także zaniedbań NIE są objęte gwarancją.

Nie, gwarancja nie zostaje przedłużona w razie braku użytkowania. Obejmuje ona pewien czas, który zawarty jest w warunkach gwarancji. Prosimy zapoznać się z zasadami gwarancji, dostarczonymi przy zakupie maszyny. Jeżeli nie mają ich Państwo, prosimy o kontakt z najbliższym punktem serwisowym.

Husqvarna nie zwraca pieniędzy za wadliwy produkt. Firma oferuje w takim wypadku naprawę. Jeżeli w okresie objętym gwarancją wystąpi usterka maszyny Husqvarna, należy oddać ją do najbliższego punktu serwisowego Husqvarna w celu zdiagnozowania. W razie potwierdzenia, że powodem usterki jest wada materiałowa lub produkcyjna, a maszyna jest nadal objęta gwarancją, Husqvarna zatwierdzi naprawę lub wymianę produktu na inny, zgodnie z polityką firmy obowiązującą w momencie wystąpienia usterki.